Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2006 12:28 - размисли и страсти 5
Автор: kolibri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 822 Коментари: 3 Гласове:
0



        Защо пиша блог, начин на изява на егоцентрични мисли или просто няма какво да правя през свободното си време? Не мисля че има някакъв точен отговор на този въпрос. Няма нищо по силно от словото на този свят (е може би само любовта и омразата), то събира и разделя, показва и наказва, поема мислите и ги опакова във форми наричани думи, които трябва да се изкажат или изпишат. Не малко пъти пътищата на мислите поемат в посока различна от това което предоставя физическото възприятие и отварят врати към нереалното, към стремителни възходи и свободни падения в пропасти на себеразкриване и лудост. Пиша когато искам да говоря, усмихвам се със скобки и се гъделичкам със запетайките. Един приятел ме пита "абе как може да си такъв темерут да мълчиш като пукал?" ами не знам, по ми е лесно, като че ли да пиша и да въплащавам мислите си в писания. Не искам да съм добър, а просто да разказвам, да ги пусна на свобода върху белия лист и да гледам как се множат думички, изречения, светове (които по добре моята психиатърка да не вижда:))), макар и малки но те са някъде там, да отворя вратата и които иска да влезе. Опа почнах и аз да се обърквам. Пишете хора, ако мога да преобразя една хубава мисъл ние сме това което пишем :), и никой не може да ни го вземе. 
          Мисля че блогът е едно от най хубавите неща които са ми се случвали напоследък. МИР



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - *
12.10.2006 12:47
taka e..:)))
цитирай
2. sunflower - хахаха
12.10.2006 14:07
аз от както пиша, за външния свят съм все по-голям темерут, ама едва ли някой много е загубил от това. Е, поне им се усмихвам де :))))))
цитирай
3. piccola - Колибри,
16.10.2006 10:31
нема да верваш на Огнената!:)
ако тя е темерут, то тогава ....мани мани!
а ти си пиши, обещавам да не казвам, т.е да показвам писанията ти на твоята психиатърка:):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolibri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 589084
Постинги: 350
Коментари: 448
Гласове: 1705
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930