Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2009 09:02 - Края на нощта
Автор: kolibri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 771 Коментари: 0 Гласове:
0



През щорите на порции минава

светлик, разкъсващ тъмнина,

и смисълът променя се, избухва

в малки парещи частици, черна самота.

 

Очите аз ще си затворя, ще стисна шепи.

Приемам че навън е светло, но как липсва ми нощта,       

и мракът с все поглъщащата жажда, изяждащ,

скриващ, всичко с черните си пръсти, прегръдка

мъничко студена, тъга и скрита суета.

 

............................................              

                                  

....тоз светъл лъч в дома ми прашен

защо напомя ми за теб, усмивка

думи закачливи, не сенки, това си ти

да виждам теб, усещам... не, това е просто

твоя силует.

.........................................

 

Цветове от сенките разкрили, и обич мека

в тях пламти, към тях, очите си измамни -

пръсти черни, сгърчени, разтворих, впих

и топъл, лепкав, стече се последния светлик.

 

            Отварям с усмивка прозорци и всички врати

            и не виждам, ни в очите блести -

            крещящото утро, любовта... само тук,

            пред очите, в сърцето ми, тъмно е... и така боли.

 

                                       

 






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolibri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 588770
Постинги: 350
Коментари: 448
Гласове: 1705
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930