Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2006 17:12 - цената на познанието
Автор: kolibri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1703 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В края на крайщата никой не ми беше виновен, исках да стане така, използвах цялото си насъбрано знание за човешката природа и го употребих. Вина аз и вина, глупости, магаре и космос, че защо и за какво да си причинявам такова тъпо нещо като самонаказване и порицание да си свържа всичките мисли в една едничка тъпа и егоистична мисъл „Виновен съм”. Как да го направя като не изпитвах нищо подобно, най – лесно е винаги да се обвиняват другите, всички останали и точка по въпроса. Как да съм виновен когато не играя по техните правила, не защото не мога, не искам няма никаква логика да ги спазвам и да се подчинявам. Та това би било лудост  би значело да се откажа от всичко което съм постигнал и да загърбя всичко за което съм се борил.

            Не съм невежа или пък простак, не обичам да греша но ми беше необходимо понякога, дори си правех ексцентрични експерименти, заигравах се приемах стоики и о ужас колкото и да се стараех, самото знание че се будалкам с всичко не ми даваше мира. Не беше правилно, но трябваше да разбера кога точно и колко мога да си позволявам, къде се намираше границата на която трябваше да спра. А всичко бе от ясно по ясно не трябваше да започвам, един добре организиран план втъкаващ в себе си половината истина и обвит в тънките и красиви лъжи винаги успяваше. Омръзна ми, бях отегчен, не искам да имам такива безмислени и краткотрайни победи, хм победи та кого всъщност побеждавах? Никой може би просто учавствах, но това не трябваше да е така имаше план за изпълнение но един живот не стига, и ако продължавах така и не вземех мерки нямаше никога да разбера цялата истина, не ми е необходимо а и не виждах вече смисъл да съм зависим от еднократната доза самосъжаление, от извратената идея за живота каквато повечето споделяха. Обрекох ги на забрава загърбих лозунгите и перспективите, понятията и илюзорните стимуланти. Преминах на следващото ниво, имах опита и познанията знаех че ще бъда сочен с пръст и щях да бъда забравен, но трябваше да се направи. Истината е само една и до нея не е трудно да се достигне, но цената за достигането и бе огромна  изискваше самота, и аз бях готов да я платя. Скрих се, потънах дълбоко в същността на несъщественото предадох се на знанието и несъществуването за да съществувам в онова другото, там в безграничното и така живо, непроменящо се и вечно, трябваше да знам да разбера и нямаше какво да ме спре.

            То не бе страшно, нямаше добро и лошо красиво и грозно, беше ами как да кажа горчиво сладникаво, необещаващо и нетърсещо, имаше всичко и нямаше нищо. Аз или това което бе останало от мен, бях и не бях, опитвах се да намеря но нямаше как да търся, нямаше какво да видя макар че всичко се виждаше, не разбирах а и нямаше смисъл да разбирам, защото беше сложно в простотата си и елементарно.

            „Истината братле тя е.....” Какво за какво говорим идваше ми да крещя, нямаше истина нямаше нищо, исках да крещя, но не можех вече бях далеч и нямаше никакъв смисъл. Истината та за какво и на кого му е необходима на човека след като остава само лудостта и самотата....

            ХАХАХАХА плувам или пък пълзя,

                                   тичам или пък летя.

                                   ..................На кой ли му пука за всичко това?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - *
13.11.2006 18:31
цената трябва да се плати...винаги:)))
цитирай
2. viki02 - на теб
13.11.2006 22:48
променя се само чувствието ти, според вървежа, летежа, стоежа. Всичко е различно, според...
А на мен истината ми трябва. Искам да знам. Може не всичко да е толкова черно.
"Намятам те със бяло наметало, за да изглеждаш мъничко по-бяла!" Крачка, след крачка. Самосъжалението води до мрак.
цитирай
3. viki02 - Винаги съм обичала този момент,
13.11.2006 22:50
когато се изправяш лице в лице с истината. Тогава се разтоварвам!
цитирай
4. kolibri - да вики,
13.11.2006 23:02
но тя помага ли ти с нещо? на мен лично не... Не мисля че се самосъжалявам?! Може би така изглежда но ти сигурна ли си че това което виждаш е истина?
Dressy- винаги се плаща така е. Въпросът е дали си струва цената. :)
цитирай
5. viki02 - въпрос на вкус
14.11.2006 02:07
аз не обичам мрака, ти не обичаш светлината. И на страничката е много черно, и като пиша есга е черно. Черно е.
Не знам, защо да не ми помгага истината, щом се чувствам по-добре с нея....защото не се чувствам използвана, измамена, унижена с изкривяване на това , което Е.
Не знам дали се самосъжаляваш, нямах това предвид. Да направиш по-бяла истината, да погледнаш по-оптимистично, да не се отдаваш на лошото усещане, което те събаря. ТОва не е никак лесно.
цитирай
6. dressy - *
14.11.2006 08:06
дали си струва?....винаги,дори заради урока,който научаваш-добър или лош...
цитирай
7. viki02 - ще мине и този ден
15.11.2006 14:03
всичко ще се оправи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolibri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 588865
Постинги: 350
Коментари: 448
Гласове: 1705
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930