Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2009 00:54 - Виновен
Автор: kolibri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1616 Коментари: 8 Гласове:
1



Откривам в погледа ти толкоз радост навярно това ме плени, пожелах те, а ти изсмя се, превзето, тъй грубо, без жалост... Не поисках си мисля аз много, само миг, може два, и разбрах, че отровата, блясък в очите е само, търси жертва, нагнетява вина. И навярно за теб съм виновен, не, не лъжа ти така пожела. Нямам сили, дори да остана ни небрежно да махна с ръка...Твоят образ, през сълзи пред мене се рее, а очите лъжовни,  във шепи държа.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Прекрасно е. . . . Поздрави и успехи.
25.06.2009 00:55
Прекрасно е.... Поздрави и успехи.
цитирай
2. kolibri - радвам се, че хареса
25.06.2009 07:14
радвам се, че хареса
цитирай
3. viki02 - Всъщност какво е поезията, ако не е ...
25.06.2009 10:24
Всъщност какво е поезията, ако не е част от обществения живот и процес на развитие.
В този ред на мисли, отдавна мъжете са издействали ...недоверчивото... отношение към тях. Винаги много мили и лъжовни вначалото, но ... супер некоректни след това.
Не се сърди на героинята, тя не е от най-наивните, нищо повече.

Не е и като мен. Аз ги псувам. Направих цяла колекция от мъже, които си играят на култ към личността - себевлюбеност, и подигравки с неуважение към жените.
Това не може да се търпи вечно.
Е, гарантирам ти, че когато опознае героинята и твоят герой няма да я приеме, каквато е. Защото просто търси секс, а не човек от женски пол.
По-скоро е убеден, че жената не е човек, а ребро или нещо по-низше, фантазията им е безкрайна.

Какво да правим?
Да започнем да учим себе си и децата на уважение към хората около нас. След десетки години ще има резултат и уважение във взаимоотношенията.

Ще се оправиш.
Виж аз никога няма да приема същество от срещуположния пол, без да е доказал стократно, че не е типичен български мъж. Искам поне 100% гаранция, защото не получих това, което да ме стабилизира като личност. Само опит за разруха. Това се помни. И няма вече да допусна пренебрежение. Нито доверие в аванс! По-скоро бих умряла!

Дано не припаднеш от дългия коментар, които не са ти по вкуса.
цитирай
4. kolibri - благодаря viki02
25.06.2009 11:02
за дългия коментар... не припаднах, по скоро се изненадах...
По скоро, съм си мислел за лъжовността в отношенията, скритото зад красотата, желание за разруха, за каквото и ти споменаваш.
Относно уважението съм абсолютно съгласен, но как да се постигне, ако няма простота ( не простотия) в отношенията. Желанието да си играем на котка и мишка, по умен и хитър, в повечето пъти се оказват нож забит в собствения гръб.
цитирай
5. viki02 - Ами прав си, не става с игри. Само с ...
25.06.2009 11:11
Ами прав си, не става с игри. Само с доверие и простота.
Както в политиката - оправя се с прозначност.

Да, решението е в тази простота на отношенията, но си заслужава.
цитирай
6. viki02 - Аз практикувам тази простота. М...
25.06.2009 12:44
Аз практикувам тази простота.
Макар на признанията ми да се отговаря високомерно. Грешката не е у мен. А и загубата не е повече моя.
цитирай
7. kolibri - благодаря
25.06.2009 13:27
за разбирането.
цитирай
8. viki02 - Моля!)) Определено имам съгл...
12.08.2009 19:02
Моля!))
Определено имам съгласие с много твои позиции, без някои особено драматични.))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolibri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 586193
Постинги: 350
Коментари: 448
Гласове: 1705
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930