Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2007 23:17 - Не съм пристрастен ;)
Автор: kolibri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 491 Коментари: 0 Гласове:
0



            Имам проблем, от три дена не съм близвал и какпка алкохол... не това не е нормално за тези които ме познават, имам чувството че играя в някой черно бял филм :) и съм се присъединил към групата на АА. „Здравейте казвам се ..... и от три дена не съм пил.....” бла бла следват аплодисменти и т.м., хладилникът ми е пълен с бира водка и всякакви други неща, не искам дори да го поглеждам и то за какво?... ами на антибиотици съм. Ужас, не съм пристрастен, не че не мога без пиене, но така не може не е човешко в тази жега навън да не можеш да сотвориш една студена бира и да усетиш студеният  влажен допир на бутилката, завлдяващата и утоляваща първа глътка след края на работния ден, да се отпуснеш безмислено в някой шезлонг, канапе, стол или дори пейка във парка и да не правиш нищо друго. Релакс, мммм ..... Кабелите към уредбата ми са прекалено опънати, правят ми смущения, както и нервите не мога да спя (не че преди много съм можел но...), има обаче и по лошо мислите ми са кристално чисти и от това повече и повече ме боли глава. Не, не е от зъбите просто главоболие, стряскащо и постоянно. Един приятел казва, леле като свърша с тия хапчета така ще се натряскам, ха яко, аз не искам да се натряскам (поне не веднага:)) просто когато съм жаден и уморен искам една студена бира или нещо друго, няма значение, въпросът е принципен.

            Бях се зарекъл никога да не пия антибиотици повече, но сега е наложително, тъй като те не означават нищо друго освен убиец на живота. Не съм много сигурен какъв ще бъде резултатът и дали изобщо ще има някакъв, надявам се да е поне малко положителен.

            На здраве, който може да пиине едно и заради мен.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolibri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 586203
Постинги: 350
Коментари: 448
Гласове: 1705
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930