Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2006 15:52 - размисли и страсти 7
Автор: kolibri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1189 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Какво се случи и какво не се случи вчера? Аз гласувах, а ти даде ли своя глас? А изобщо имало ли е някакъв смисъл? Такива мисли се породиха в мойта глупавица, а и като слушах едни интересни въпроси на хората сутринта по Нова, как така се получават тия проценти след като е имало и голямо количество от така наричания отрицателен вот. Интересно е да се поръзсъждава над тоя проблем. Не може да вземем чисто математически 100 % от гласувалите да ги разделим на двамата кандидати, а после да се окаже че имало невалидни бюлетини. Това е един вид подигравка с гласовете на редовия избирател, който изказва чисто и чсно мнението си „...абе не ме кефите бе к....та”, и кво става оттук насетне някой ще уважи ли мнението на тия хора, или те просто ще си останат в статистиката като добрия данъкоплатец но достатъчно „глупав”, че да вземе да си обърка бщлетинката. Имаше интересни мнения по въпроса. Явно някои хора са твърдо убедени, че гласувайки макар и негативно имат какво да кажат на света, а то трябва да се чуе високо и ясно от всички, защото явно няма по какъв начин да се накарат тези, които си играят с нас и говорят така от високо, да паднат на колене и да молят. Ех представяте ли си само молещи се политици, нещо ми се къса вътре при мисълта за тая гледка....:). Е тогава няма да има убедителни победи излъгани, неизлъгани, такива и онакива, тинтири минтири и незнам какво си още там се сетите че сте чували. Мисля че следващия път и аз ще отида да им изкрещя( защото имам право на това, защото си мисля,че ако нямам значи съм някъде другаде може би два метра надолу ), защото няма да е глас а вик

НЕ МЕ КЕФИТЕ БЕ КО....ТАААА. Е да може само така всички да отидати да го извикат, ех мечти.....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - аз....
30.10.2006 16:06
забравих:(
цитирай
2. kolibri - :)
30.10.2006 19:24
каквото станало станало... ще изпием по едно и докато изтрезнеем, пак ще се напием единствен проблем е че не мога да пия постоянно, а тогава ми се крещи
цитирай
3. piccola - ...а аз....
30.10.2006 19:45
така и не се научих да пия...може би просто трябва да потъна в забвение...
цитирай
4. kolibri - :(
30.10.2006 20:33
ти пък сега, никой не се е родил научен, за всичко си има време... Никакво забвение, аз ще пия и заради теб :)
цитирай
5. piccola - ...и заради мен...
31.10.2006 08:02
ех какъв живот ще бъде тогава:):):)
цитирай
6. viki02 - и докато изтрезнеете...
05.11.2006 20:59
пак време за избори. Само да не гласувате за съседката, че не се знае.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolibri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 584352
Постинги: 350
Коментари: 448
Гласове: 1705
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031