Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2006 13:58 - размисли и страсти 2
Автор: kolibri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 998 Коментари: 3 Гласове:
0



 

        В крайна сметка,погледнато от този ъгъл не този а “този ъгъл”,а изобщо има ли ъгъл от който да се гледа или просто така си надничаме от това ъгловато пространство в което сме се затворили? Ъгълът и неговото значение, и начин на употреба трябва или не трябва да го има. Най удобно ще да е всеки да си стой в ъгъла и да сочи към другите и с насмешка да казва ебаси къв им е тъп ъгъла на тия хахаха. В ъгъла е удобно и спокойно не е много комфортно, но все пак усещаш как нещо ти подпира гърба и те пази от празнината и от големия лош страх на непознатото, на неизследваното пространство. В бокса както и в живота много често използван израз е да го натикат в ъгъла (и после бой бой :)), както и при малките деца често наказание “Отивай в ъгъла, с вдигнати ръце и на колене...”,наказваме се сами, като цял живот си строиме стени, не за друго ами просто за да си имаме ъгълчета такива малки местенца в които да се затваряме за по дълго и по дълго. Да можем да се показваме от време на време иззад ъгъла, да опипаме девствения простор и да избягаме отново там, да се скрием страхливо и да вдигнем предпазливо ръце в защитна стойка. Я то и тоя лист има ъгъл, че даже няколко, сега ще го надъвча, смачкам, разкъсам отивам за големия чук да разбия малко стени да пусна въздуха да избягам от ъглите. Време е малко да почупим...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - човек
28.09.2006 14:00
винаги има нужда от ъгълче. Без него поне аз не мога.
цитирай
2. sunflower - Ако има хора около мен ...
28.09.2006 14:15
... предпочитам да се свра в някой ъгъл и да ги наблюдавам незабелязана. Но по принцип, далеч повече обичам откритите естествени пространства ... дето няма ъгли, а всичко е ... всичко. :))))
цитирай
3. viki02 - КОлибри,
29.09.2006 21:50
ама много си ми сладък! Верно. А по темата, не съм за ълвите аз, но понякога съм била и там. ДА видя как е и да ми е по-лесно поне отвреме навреме. Обаче...много си ми сладък! ГОтин си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolibri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 585915
Постинги: 350
Коментари: 448
Гласове: 1705
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930