Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2006 14:34 - Изкушение
Автор: kolibri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1423 Коментари: 6 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Излизаха да се поразходя, това тяло все пак трябва да се движи :), мислех си да си забия mp3-те в ушите и да не обръщам внимание на никой, нямах батерии отврат, не ми върви казах си нищо ше се пошляя малко. Скочих в кецовете и тръгнах, вървя бавно гледайки тъпо през слънчевите очила и не мисля за нищо (освен за края на света, кога ще дойдат извънземните, дали някога ще стане ясно от коя планета сме, ще стане ли тая врътка сбанките...) и о... Тя беше там с един приятел, спрях изведнъж, като Ауди А6 на околовръстното, всичко се променяше за части от секундата. Той ме видя и помаха, тя беше с него или пък обратното...има ли значение, всяка една фибра от тялото ми трепереше, не това не беше честно трябваше аз да направя първата крачка, трябваше аз да съм там вместо него, исках аз пръв да имам допир с нея, но ето той се усмихваше и тя му даваше всичко от себе си... Запалих цигара, нима завиждах нима съм способен на подобно нещо? Не мисля, доближих се, радост и жажда започваше да изпълва душата ми. Стандартни въпроси, стандартни отговори но  в мислите ми беше само тя , а тя мълчеше, изглеждаше невероятно всяка извивка беше самото съвършенство.  Той ме погледна якаш прочете желанието ми в погледа отправен към нея, сякаш разбираше че повече не издържам, неможех да говоря устата ми беше суха.
"-Какво ще кажеш?"
- Прекрасна е, не е ли малка?
"-Не достатъчно голяма е, искаш ли и ти?
   Вече нямаше завист исках я, така както терорист иска обогатен уран, светът отново щеше да бъде ....
    Покрай мен мина сервитьорката, и аз с поръчах една голяма, студена и пенлива наливна бира :)....
             P.S.    Наздраве на всички, първата е много важна оправя болки жажда и мооого други работи. Тя винаги е там и чака.....:)


Тагове:   изкушение,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - По средата на работния ден?
04.09.2006 14:42
С удоволствие, ако можеше. Наздраве!
цитирай
2. kolibri - :)
04.09.2006 14:48
Ами това бе6е обедната почивка :)
цитирай
3. ady - Тя отдавна
04.09.2006 15:51
мина, за съжаление
цитирай
4. linna - Хаха
04.09.2006 21:21
Оф, ма и вие мъжете сте едни :) Точно като четях си казвам я едно романтично същество и.... :))
Разказчето иначе е добро ;Р
цитирай
5. viki02 - да
05.09.2006 01:36
звучеше ми много добре, докато не разбрах, че е част от реклама за бира. Много ли е страшно да си признаеш чувствата към жена? ЩЕ ти се смеят? Щото мъжете лесно лудват.
цитирай
6. kassandra - ПЛАМЕННО ЗАПОЧНАЛ, А ЗЛЕ ЗАВЪРШ...
07.09.2006 16:29
ПЛАМЕННО ЗАПОЧНАЛ, А ЗЛЕ ЗАВЪРШИЛ:)ЖАЛКО ,ЧЕ СЕ ОКАЗА РЕКЛАМА НА БИРА.ЧЕСТНО КАЗАНО ОЧАКВАХ НЕЩО ДРУГО И ТАКА СЕ ЗАРАДВАХ , ЧЕ ПОРОДАТА НА МЪЖЕТЕ НЕ Е НА ИЗЧЕЗВАНЕ АМА НЕ....НЕ И НЕ ПЪК УЖ НЯКОИ ГО ПРЕДПОЧИТАЛИ ГОРЕЩО:).....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolibri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 588504
Постинги: 350
Коментари: 448
Гласове: 1705
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930