Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2006 23:42 - Къде му е смисъла :)
Автор: kolibri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 709 Коментари: 1 Гласове:
0



    Излизам отвъан, пребърквам джобовете за запалка, гаден навик и при това като се има в предвид че не пу6их повече от 2 години , смешно... Запалвам цигарка и се опитвам да се доотровя, като че ли ми е било малко сливовата която до сега съм смукал? хахаха, Неее всичко е временно, тази цигарка ударното поемане на половинка домашна ( е може и да е повечко:)) и самото съществуване е временно, и как му се радвам че е така. Нали миговете са най-велики заради това че са кратки, ако не успеем да изсмучем като пиявици цялото величие на момента, да го изстискаме, мдааа красота да изядем (изпием) света. хахахаха .... Пресметливост много интересна думичка, може да се каже че е противоположна на глупост, а аз в момента съм един глупак, нещо не мога да съм пресметлив сега, а утре е ден за работа. Обичам махмурлука понеделник сутрин, малко кофти но те кара да се чувстваш жив и различен, глупаво забавен на всички (забавен в смисъл че всички ти се "радват") с твоя вид, но всъщност те завиждат, о да и как завиждат. Наздраве по случая, ще му ударя още едно :))))), защото истината е някъде там на дъното, и се иска здраво бачкане да се достигне до нея... Кат се замиля сега ще си вкарам и малко Bruce  Springsteen (един невероятен албум е сътворил сякаш е седнал на верандата с приятели и са се повеселили), още е рано и ноща е млада хахаха....


Тагове:   МУ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki02 - Ей,
05.09.2006 01:39
ако трябва да използвам днешния речник: "Мноо ме кефиш!" Само така.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolibri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 588507
Постинги: 350
Коментари: 448
Гласове: 1705
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930